I started a blog which nobody read.
我開了一個沒人要讀的部落格

When I went to work I blogged there instead.
當我上班時都在經營它

I started a blog which nobody viewed
我開了一個沒人要點閱的部落格

it might be in cash but topics include....
它可能可以賺點小錢,但是議題包含以下

George bush is a evil moron
小布希是萬惡廢柴

What's the story with revolving doors.
政局時勢多變

I am in love with the girl that doesn't know I exist.
我愛上了根本不知我是誰的女孩

Nobody hates preppies(?) any more.
上流美不再惹人厭

I started a blog. But nobody came.
我開了一個沒人要來逛的部落格

No issues were raised. No comments were made.
沒人提問,沒人回應

I started a blog which nobody read.
我開了個沒人要讀的部落格

I'll admit it wasn't that great.
我承認它雖然沒有多優

But if you must know here is what is said...
但是你要知道這裡提及了

100 of my favourite albums.
一百張我最愛的唱片

200 people I can’t take.
兩百個我無法忍受的傢伙

400 movies I would like to recommend.
四百部我想推薦的電影

10 celebrities, four of whom I might assassinate.
十個名人中可能有四個會被我暗殺

I started a blog. I sent you the link.
我開了一個部落格,我寄給你連結

I wanted the world to know what I think.
我想讓全世界知道我的想法

I started a blog but when I read yours it made me forget what I had started mine for.
我開了一個部落格,但是當我閱讀了你的﹝部落格﹞之後,卻忘了當初開部落格是為了啥



整個的很詼諧又很悲的一首歌
相信也寫出了滿多人的心聲吧
在網路上看到這首歌之前
在一個blog看到某位仁兄說...
自從他不再寫教學後...網誌閱覽人次銳減
呵呵!其實寫網誌也不一定要為了人氣
就好像...
朋友都認為我不很溫柔...
我自己知道...其實...我也會溫柔...只是懶的濫用
這個比喻好像很怪
哈哈
我還是能體會那位仁兄從天堂掉到地獄的感覺啦...

其實呀...我有發現一些小玩意...
只是這幾天整個很懶...
挺一個大肚子 又跟老公冷戰中
生日要到了才搞這種飛機...整個很悶啊...
所以...遲些再分享小玩意吧...
Sorry呀...


歌曲來源::http://sprites.org.uk/
歌詞來源::http://blog.outer-court.com/forum/63697.html

Creative Commons License
arrow
arrow
    全站熱搜

    kuanying11 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()